SERWIS GWARANCYJNY
ASKOM udziela Gwarancji
na zrealizowany Przedmiot Umowy przez złożenie w
Umowie / Potwierdzeniu Zamówienia / Ofercie oświadczenia gwarancyjnego,
określającego zobowiązania ASKOM oraz uprawnienia Klienta.
Jeśli Umowa nie stanowi inaczej, ASKOM będzie przystępował do
usuwania wad, które ujawniły się w okresie gwarancji z czasem
reakcji zależnym od ich typu:
- wady limitujące - niezwłocznie, lecz nie później niż w następnym
dniu roboczym (NBD)
- wady nielimitujące - niezwłocznie, lecz nie później niż 14 dni od
zgłoszenia wady
Wady powinny być zgłaszane na dedykowany adres e-mail
itsm@askom.pl
i zawierać:
- bezwarunkowo numer SPRAWY*
stanowiącej tytuł do świadczenia
serwisu gwarancyjnego
- możliwie szczegółowy opis wady
- wymagany stosownymi przepisami podpis korespondencji
elektronicznej, tj. pełne imię, nazwisko, nr telefonu, adres e-mail
osoby kontaktowej, pełną nazwę podmiotu/firmy (Zgłaszającego), jego
siedzibę i pełny adres, pod którym podmiot prowadzi działalność
gospodarczą, numer NIP, numer REGON, a w przypadku podmiotów
wpisanych do KRS również numer KRS
ASKOM zastrzega sobie prawo obciążenia Klienta kosztami obsługi
zgłoszeń niezasadnych.
------------------------------------
*
nr SPRAWY ASKOM znajduje się w Umowie / Potwierdzeniu
Zamówienia / Protokołach Odbioru
wstecz |