mapa serwisu     EN     RSS

 
   
 

 

 
 
 
 
 

certyfikat dla

Systemu Zarz±dzania

wg EN ISO 9001:2015

 

 

 

SERWIS

 

Dla wszystkich wdrożonych przez ASKOM systemów i aplikacji, zarówno w zakresie systemów IT, takich jak MES / MOM / SCADA, jak i dla systemów automatyki, oferujemy naszym Klientom możliwo¶ć skorzystania z usług wsparcia technicznego i serwisu, gwarancyjnego w ramach zawartych umów wdrożeniowych, jak i pogwarancyjnego. Zakres i warunki ¶wiadczenia serwisu tzw. SLA (Service Level Agreement) przez dedykowany zespół serwisantów s± indywidualnie dopasowywane do wymagań Użytkowników systemów, także w trybie 24/7 non-stop.
 

ASKOM zapewnia wsparcie techniczne i serwis dla użytkowników naszego produktu – pakietu Asix.
 

  SERWIS GWARANCYJNY

  SERWIS POGWARANCYJNY

  SERWIS POGWARANCYJNY PREMIUM

  WSPARCIE I SERWIS SYSTEMU ASIX
.

 

 



 

wstecz

 

 
 
 

Created by ASKOM Sp. z o.o. © 2001

Ostatnia modyfikacja: 2022-09-21