WSPARCIE I SERWIS SYSTEMU ASIX
Na oprogramowanie platformy ASIX zakupione bez zwi±zku z projektami realizowanymi przez ASKOM, tj. jako pakiet oprogramowania narzędziowego SCADA / HMI / MES ASKOM udziela gwarancji na warunkach Umowy Licencyjnej Użytkownika Oprogramowania Firmy ASKOM (ASKOM-EULA). Wsparcie techniczne i serwis ze strony firmy ASKOM zapewniane jest przez do¶wiadczonych projektantów systemów wizualizacji oraz programistów – autorów systemu Asix.
Serwis wsparcia technicznego Asix dla integratorów, integratorów o statusie IPA oraz użytkowników końcowych platformy Asix jest zarz±dzany poprzez Service Desktop w systemie ITSM (IT Service
Management). Zgłoszenia należy kierować na adres e-mail:
service@asix.com.pl.
Zasady ¶wiadczenia Wsparcia i Serwisu ASIX opisano szczegółowo na witrynie platformy ASIX
https://www.asix.com.pl/pl/porady/.
wstecz |